BLOG BERPINDAH


kepada pembaca setia blog ini.
Blog ini telah berpindah ke alamat


http://futopsecret.blogspot.com

Selasa, 1 Februari 2011

Pengumuman

ASSALAMU'ALAIKUM KEPADA PENGUNJUNG BLOG. 

Sebenarnya seboleh mungkin semua artikel saya terjemahkan dalam Bahasa Malaysia. Namun ada beberapa artikel yang saya kekalkan dalam bahasa aslinya [ie bahasa inggeris atau bahasa indonesia] sebenarnya sengaja saya lakukan sedemikian atas matlamat perpaduan ummah terutamanya pembaca yang berasal dari nusantara supaya kita bangsa timur [nusantara] bersatu dan memahami perbezaan budaya antara satu sama lain. saya usahakan terjemahan artikel tersebut dalam bahasa Malaysia. Apa yang saya lakukan ini adalah demi mematuhi kehendak ajaran Sayidi dan Abuya yang ingin sekali melihat Malaysia dan Indonesia bersatu.Memang sengaja Yahudi memecahbelahkan umat Islam di NUSANTARA bila mereka menyedari bahawa kebangkitan ummah adalah dari NUSANTARA ini. segala salah silap ampun maaf diucapkan. segala yang baik datang dari Allah manakala segala yang buruk adalah dari diri hamba yang lemah ini

Tiada ulasan: