BLOG BERPINDAH


kepada pembaca setia blog ini.
Blog ini telah berpindah ke alamat


http://futopsecret.blogspot.com

Jumaat, 22 Julai 2011

Di sebalik perhimpunan BERSIH 2.0

Assalamu'alaikum WBT.

Kali ini saya nak bercerita tentang kejadian disebalik peristiwa Bersih 2.0 yang berlaku 9 Julai lalu. Ianya bermula sekitar 3 bulan lalu.

"Suatu malam saya bermimpi sedang menghadiri Interview kerja di Singapura. Ketika menjejakkan kaki ke Singapura tiba-tiba saya melihat polis sibuk menutup jalan. Orang ramai tidak dibenarkan masuk. Saya bertannya kepada polis tersebut dan jawapannya Daulah Islam hendak berlaku. Saya berusaha untuk kembali ke Malaysia dan saya berjaya namun Daulah Islam yang dikatakan tidak berlaku"

Saya tidak menghiraukan mimpi itu sehinggalah pada 8 Julai 2011 kakak saya di JB menelefon bahawa akibat perhimpunan Bersih 2.0 lebuhraya PLUS ditutup sampai ke JB. Ketika itu saya baru teringat akan mimpi tersebut. Adakah mimpi itu satu peringatan tentang apa yang bakal berlaku? Alhamdulillah huru hara yang dirancang musuh tidak berjaya. Namus ada beberapa perkara masih samar-samar dan belum difahami. Allah lebih mengetahui.
http://4.bp.blogspot.com/-igwLVtpQK7A/ThsQAl81g3I/AAAAAAAABXI/ufTEuHpK43c/s1600/BERSIH-2.0-Bersatu-Teguh--450x318.jpg

Tiada ulasan: