BLOG BERPINDAH


kepada pembaca setia blog ini.
Blog ini telah berpindah ke alamat


http://futopsecret.blogspot.com

Khamis, 15 Mac 2012

Nantikan

As-salam. nampaknya lama saya tak update blog. Kini saya semakin sibuk terutamanya sejak menceburkan diri dalam alam perniagaan.

Senyapnya saya dari kerja update blog ialah kerana sejak saya terbitkan artikel Hadis-hadis tambahan, Modem broadband saya rosak tanpa sebab munasabah. Kini saya mengunakan broadband baru dari syarikat telekomunikasi lain.

Saya berfirasat kejadian ini adalah angkara Yahudi. Ini kerana pada masa yang sama, rumah saya gagal mendapat siaran ASTRO.

Adalah tidak masuk akal modem broadband boleh rosak tanpa ada simptom-simptom kegagalan atau kesilapan teknikal pihak saya. Kerosakan modem ini telah disahkan oleh syarikat telekomunikasi dimana saya melanggan khidmatnya.

Selama ketiadaan internet saya telah mengumpul hadis-hadis tambahan yang diterbitkan dan hadis-hadis dalam buku Imam Mahdi karya ustaz Hawari maka saya akan terbitkan satu siri mini yang saya namakan

AL-HASYIMI - IDENTITI TERAHSIA KEBANGKITAN ISLAM

siri ini tidak seperti siri-siri sebelumnya yang terbiar tergantung dimana siri ini telah siap lengkap ditulis cuma menanti masa untuk diterbitkan. Insyaallah akan diterbitkan dalam masa terdekat.

Sekian ampun maaf