BLOG BERPINDAH


kepada pembaca setia blog ini.
Blog ini telah berpindah ke alamat


http://futopsecret.blogspot.com

Rabu, 11 April 2012

Nama baru

As salam, mulai sekarang blog ini akan ditukar kepada nama baru yakni NUR MUHAMMAD

Nama ini adalah penjenamaan keempat blog ini sejak mula-mula didaftarkan dalam blogger

Nama-nama blog ini sebelum ini ialah

  • MALAI-UR
  • IKHWAN Y ASOIB
  • AKHIR ZAMAN
 Dan kini nama yang dipilih adalah nama NUR MUHAMMAD dengan mengambil keberkahan baginda saw yang saya yakin blog ini sebenarnya hidup dengan keberkatan RSA kerana saya sudah membuat banyak blog sebelum ini yang mana kesemuanya gagal namun blog inilah blog yang paling berjaya bahkan saya mendapati Yahudi pun merujuk kepada blog ini dimana ada website dari Amerika yang meletakkan blog ini sebagai salah satu laman rujukan.

 Saya yakin RSA adalah penggerak kepada blog ini. Apa yang ditulis dalam blog ini pun bukan hasil idea saya sendiri bahkan adalah ilham yang jatuh ke dalam hati di mana saya hanya menulisnya.

Nur Muhammad saw adalah rasul yang memimpin dari alam roh dan bagindalah yang bekerja keras untuk kebangkitan kedua ini.

Alhamdulillah beberapa perkara yang ditulis telah menjadi kenyataan. Saya hanya mejalankan tanggungjawab mengemaskini blog ini.

ALLAH, dialah TUHAN YANG MAHA PERKASA dan DIA merupakan pemilik alam yang akan memastikan keadilan tertegak di muka bumi dan DIALAH yang akan menghukum Yahudi atas seribu satu jenayah mereka.

INSYAALLAH, masanya semakin hampir.

Saya hanya mampu menulis apa yang terkandung dalam hati

Dan saya yakin RSA adalah penggerak kepada blog ini.

Sekian Wa salam.

Tiada ulasan: