BLOG BERPINDAH


kepada pembaca setia blog ini.
Blog ini telah berpindah ke alamat


http://futopsecret.blogspot.com

Ahad, 18 November 2012

Kita berada di Era Pemerintahan Roh

Bismillahi affuwwun syakur
alfu salam 'ala mustafa rasulillah saw

Menjelang Muharram in kita mendengar berita-berita baik di dalam jemaah GISB sebagai tanda kemenangan semakin hampir. Kejadian-kejadian yang tak masuk akal berlaku. Pihak yang selama ini bermusuh nampaknya mula berbaik-baik. Malangnya segelintir orang yang selama ini berjuang dalam jemaah menjadi musuh kepada jemaah itu sendiri bahkan permusuhan itu lebih keras lagi.

Sebenarnya keajaiban itu adalah hasil kerja-kerja orang roh yang diizinkan Allah membolak-balikkan hati sesiapa yang dikehendakiNya. Orang Roh mengubah hati musuh menjadi kawan dan orang roh mengubah hati kawan menjadi musuh. Allah, maha Agung yang menciptakan roh dari Nur Muhammad sedangkan Nur Muhammad tercipta dari seberkas Nur Illahi.

Pemerintahan roh sedang berlangsung. Rupanya bukan teknologi barat yang akan mencetuskan daulah tapi teknologi roh yang dibawa dari alam roh yang membuatkan hati-hati inginkan rasa berTuhan. Benarlah rupanya surat baginda Rasulullah saw kepada vatican melalui Bonda Ummu Jah yang kesannya dapat dilihat hari ini.

Yahudi semakin ketakutan hingga bertindak ganas di Palestin. Makar mereka semakin jelas. Teknologi Roh membuatkan hati-hati mereka kecut. Nenek moyang mereka dulu lari lintang pukang bila berhadapan dengan Rasulullah saw dan para sahabat ra yanbg menggunakan secebis teknologi roh ke atas mereka. Kini mimpi ngeri mereka berulang. Dahulunya mereka merasakan dunia dalam genggaman namun kini dunia dipegang Nur Muhammad dengan tangannya.

Buat Yahudi, tunggulah bila teknologi roh menyerang kamu sepenuhnya maka kalian akan berlari lintang pukang meninggalkan Palestin dimana Imam Mahdi akan memasukinya tanpoa peperangan. Ini khabar dari orang roh dan pasti berlaku sepertimana dikhabarkan bangsa melayu dan bangsa latin akan berbaik dua tahun lalu dan hasilnya kini bangsa melayu mula berminat menjalinkan perhubungan perdagangan di amerika latin dan negara-negara amerika latin setuju untuk menjadikan Malaysia sebagai tapak untuk menembusi pasaran asia tenggara.

Wahai Yahudi, alangkah indahnya jika saat itu dimana berlakunya jalinan hubungan amerika latin dan malaysia lantas Allah takdirkan Malaysia menjadi daulah ketika itu. Oh alangkah indahnya dapat melihat bangsa latin di islamkan beramai-ramai dan kini Imam mahdi sedang memegang dua hujung dunia. Inilah pemerintahan roh yang kalian tak dapat halang dan setiap usaha kalian menghalang, bencana lebih besar akan menimpa kalian.
s
Kini pemerintahan roh sedang menarik hati-hati bangsa melayu untuk kembali ke Islam  sebenar yakni Islam roh. Bila kekuatan roh sudah cukup maka daulah pun akan berlaku.
kepada umat islam, kini pemerintahan roh sedang mempromosikan kerajaan roh kerana pemerintahan Imam Mahdi adalah pemerintahan roh yang penuh keajaiban. Kekuatan kita bukan pada fizikal dan material kerana semua itu akan binasa. kekuatan kita adalah kekuatan roh. kekuatan roh adalah kekuatan yang tidak pernah kita cungkil dan apa yang brlaku dalam jemaah ialah penyingkiran orang yang enggan menerima pemerintahan roh dan mereka lebih tertarik kepada harta dunia yang bakal binasa. Moga-moga yang kekal dalam jemaah adalah kelompok yang solid untuk dipupuk menjadi orang roh.


Tiada ulasan: