BLOG BERPINDAH


kepada pembaca setia blog ini.
Blog ini telah berpindah ke alamat


http://futopsecret.blogspot.com

Ahad, 9 Disember 2012

Pelajaran di bandar RSA

Dengan Nama Allah yang maha pengampun lagi maha mengasihani.

Selawat dan salam buat paduka baginda nur muhammad saw

Semalam saya dijemput ke Bandar RSA di BCH. Sepanjang ziarah beberapa pelajaran dapat diambil antaranya.

1. Perjalanan menuju Allah dan rasul penuh dugaan dan cabaran.

2. Bertawakkal kepada Allah dan berharap panduan RSA sepenuhnya untuk mendapat pertolongan.

3. Dugaan membuatkan kita bertaubat atas dosa-dosa kita.

4. Di sebalik dugaan akan ada pertolongan.

5. Bersabar dan bersangka baik dengan segala yang kita pandang buruk kerana ada hikmahnya.

Ketika perjalanan saya telah serah diri kepada Allah dan RSA untuk memandu perjalanan sedangkan saya sendiri tak tahu arah tuju. Walaupun diuji tersesat tetapi itu hanya sebagai proses roh untuk membersihkan dosa disamping mengelak perjalanan jadi sia-sia dengan hanya menunggu dalam bas.

Atas panduan RSA saya tiba di BCH dan turun di Masjid Cahaya Iman. Di sana saya menghubungi nombor Syeikh Muhammad Hasyim yang diberi kepada saya oleh rakan GISB yang menghubungi saya iaitu Syeikh Ailwan.

Di bandar RSA, RSA confirmkan bahawa ilham yang saya dapat adalah dari RSA. Kini akan bermula fasa baru dimana tiada keraguan lagi atas nama RSA.

Tiada ulasan: